A España da 2ª República padecía unha
complicada situación chea de tensións políticas e sociais, pero, fóra dese
ámbito, a vida seguía. Non hai que esquecer ademais que, aínda que amplas capas
da sociedade como campesiños e obreiros malvivían sempre ao límite, había tamén
clases acomodadas que podían permitirse gastos suntuarios. A esa xente que
tiña tempo de ler xornais ía dirixida a publicidade nese medio.
Hoxe imos ver un exemplo curioso. A firma
catalá Prol-bel SA creaba produtos
de beleza, entre eles o CARPE. En 1933 Fernando
Ruiz Moreno, conselleiro do xornal El Pueblo Gallego, era nomeado
representante para toda Galicia da firma e paralelamente comezaba nese xornal
unha potente campaña de publicidade que durou algúns anos.
Estes anuncios de 1933 son moi interesantes
porque, por unha banda permítennos ver a situación da muller burguesa daquela
época obsesionada coa caza dun marido, e polo outro tamén nos permite ver o
pouco que cambiou o fondo da publicidade (só foi substituído o matrimonio polo
sexo).
No hay comentarios:
Publicar un comentario