Se botamos unha rápida ollada ao mapa de mortalidade de España (EL PAÍS), no que respecta aos accidentes de
tráfico non é difícil chegar á conclusión de que Galicia, como era previsible,
lidera esta lamentable clasificación.
Lleida, especialmente a
comarca de Urgell, séguea por diante doutras zonas como Asturias, a provincia
de León, a costa de Tarragona-Castellón e varias comarcas máis.
Obviamente, Galicia cos seus innumerables
núcleos de poboación unidos por unha densa rede de pistas locais é un sitio
propicio aos accidentes, pero tamén nela hai bastantes diferenzas de difícil
explicación.
A provincia de Lugo que é a menos densamente
poboada vai en cabeza, especialmente a Terra
Chá, onde están Rábade, Begonte, Vilalba, Outeiro de Rei, Cospeito ...
Logo xa veñen o leste da comarca de ORDES e oeste de Bergantiños na Coruña,
e o norte do Salnés en Pontevedra.
A comarca de Ordes é unha zona de gran
mortalidade por accidentes de tráfico, non obstante a zona oeste e Oroso teñen
unhas porcentaxes considerablemente máis baixas sen que se poida adiviñar unha razón
clara.
LA VOZ DE GALICIA
O xornal coruñés usando datos do mesmo estudo
(ANDEES) creou 4 mapas interactivos,
un deles sobre os accidentes de tráfico.
Curiosamente os resultados son bastante
distintos. Segundo esta versión hai lugares fóra de Galicia con máis porcentaxe
de mortes. O primeiro concello galego segue a ser Rábade pero ocupa o 12º posto dentro de España. Ségueno Cabana de
Bergantiños (posto 14), O Corgo (17), FRADES (23), MESÍA (24), O Pino (30),
Meira (31), Cospeito (32), Boimorto (34), A Pontenova (37) e ORDES (41).
Quen ten razón? Como é posible que cos mesmos
datos haxa distintos resultados?
No hay comentarios:
Publicar un comentario