miércoles, 15 de abril de 2020

Mortalidade polo tráfico

  Se botamos unha rápida ollada ao mapa de mortalidade de España (EL PAÍS), no que respecta aos accidentes de tráfico non é difícil chegar á conclusión de que Galicia, como era previsible, lidera esta lamentable clasificación.
  Lleida, especialmente a comarca de Urgell, séguea por diante doutras zonas como Asturias, a provincia de León, a costa de Tarragona-Castellón e varias comarcas máis.

  Obviamente, Galicia cos seus innumerables núcleos de poboación unidos por unha densa rede de pistas locais é un sitio propicio aos accidentes, pero tamén nela hai bastantes diferenzas de difícil explicación.
  A provincia de Lugo que é a menos densamente poboada vai en cabeza, especialmente a Terra Chá, onde están Rábade, Begonte, Vilalba, Outeiro de Rei, Cospeito ...
  Logo xa veñen o leste da comarca de ORDES e oeste de Bergantiños na Coruña, e o norte do Salnés en Pontevedra.


  A comarca de Ordes é unha zona de gran mortalidade por accidentes de tráfico, non obstante a zona oeste e Oroso teñen unhas porcentaxes considerablemente máis baixas sen que se poida adiviñar unha razón clara.


LA VOZ DE GALICIA
  O xornal coruñés usando datos do mesmo estudo (ANDEES) creou 4 mapas interactivos, un deles sobre os accidentes de tráfico.
  Curiosamente os resultados son bastante distintos. Segundo esta versión hai lugares fóra de Galicia con máis porcentaxe de mortes. O primeiro concello galego segue a ser Rábade pero ocupa o 12º posto dentro de España. Ségueno Cabana de Bergantiños (posto 14), O Corgo (17), FRADES (23), MESÍA (24), O Pino (30), Meira (31), Cospeito (32), Boimorto (34), A Pontenova (37) e ORDES (41).
  Quen ten razón? Como é posible que cos mesmos datos haxa distintos resultados?
  Nin idea, pero aquí queda exposto o asunto. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario